DOTAZNÍK:
Životní motto?
„Úspěch je schopnost pohybovat se od neúspěchu k neúspěchu bez ztráty nadšení“
Největší profesní úspěch?
Nebrat profesní úspěchy jako něco podstatného pro život.
Jak dlouho cca „žijete“ s kontaktními centry?
25 let
Z čeho jste se nejvíc poučil?
Ze vztahů mezi lidmi.
Jak se bráníte stresu a vyhoření?
Snažím se každý den dělat něco nového, koukat do budoucnosti nebo si zajdu sednout do včelínu.
Co děláte, když nepracujete?
Stále jsem v pohybu, sportuji na všem, co se dá, cestuji, včelařím, stále něco tvořím, manuálně pracuji.
Spolutvůrce unikátního srovnání kontaktních center se podělí o to, jak se malému týmu z OpenOne daří už 12 let zásobovat manažery provozů výživnými daty důležitými pro jejich zásadní rozhodování. Ukážu vám, že za 12 let se toho v odvětví zákaznické péče a prodeje změnilo opravdu hodně. Některé datové pokrmy jsou za tu dobu doslova k nepoznání a jiné se právě teď rodí. Data nemusí být nuda, mohou vám přinášet jistotu a odhodlání. Představím vám, jak na srovnávání jdeme a s čím mohou účastníci pracovat. Jsem přesvědčený, že už 12 let dodáváme podklady, které nemají ve světě kontaktních center v ČR a SR obdobu. A samozřejmě ukážu i nějaké příklady zajímavých trendových výsledků.
;