DOTAZNÍK:
Životní motto?
„Chceš-li být nejrychlejší, jdi sám. Chceš-li dojít daleko, jděte spolu.“
Největší profesní úspěch?
Za svůj největší profesní úspěch považuji, že kolegové a kolegyně, se kterými jsem mohl pracovat se v naší firmě kariérně posunuli.
Jak dlouho „žijete“ s kontaktními centry?
19 let
Z čeho jste se nejvíc poučil?
Nejvíce jsem se poučil ze svých chyb a nebát se je dělat, protože pouze tak se dokážu posouvat dál.
Jak se bráníte stresu a vyhoření?
Aktivně využívám volný čas na budování něčeho okolo domu. Jinak samozřejmě sport, cyklistika, vycházky se psem a hlavně horská turistika.
Co děláte, když nepracujete?
Viz výše... Volný čas je ten správný moment, jak snížit stres a znovu dobíjet baterky na další pracovní období…
Prezentace propojuje historické zkušenosti s moderním zákaznickým přístupem a ukazuje, jak tradiční poznatky efektivně využít při zavádění nových technologií a metod, které zlepšují zákaznický zážitek. Nejde o radikální změny, ale o evoluční inovace, které postupně zvyšují kvalitu služeb. Zákazníci dnes očekávají kontinuální a promyšlené zlepšování komunikace a rychlé řešení, protože čas je klíčovou hodnotou, která posiluje jejich loajalitu.
;