DOTAZNÍK:
Životní motto?
„Vždycky se to zdá nemožné, dokud to není hotové.“
Největší profesní úspěch?
Když vidím, že lidé, které jsem vedl nebo zaučoval, dnes sami dosahují skvělých výsledků a rostou ve svých rolích/firmách.
Jak dlouho „žijete“ s kontaktními centry?
Upřímně? Než jsem dostal pozvánku, znal jsem kontaktní centra spíše jako zákazník než odborník, ale už se cítím skoro jako součást komunity.
Z čeho jste se nejvíc poučil?
Uvěřil jsem vizím, ale zapomněl jsem kouknout do čísel, což byla nejlepší škola.
Jak se bráníte stresu a vyhoření?
Jednak procházkami se psem, protože on se nestresuje nikdy, tak je to nakažlivé. A také si neustále připomínám: nejsme na urgentním příjmu, jen v marketingu.
Co děláte, když nepracujete?
Když nepracuju, rád cestuju. Nejlíp tam, kde můžu spojit pohyb, přírodu a skvělé jídlo.
Marketingová agentura vymýšlí nápad, klient plánuje realizaci a kontaktní centrum stojí v první linii. Každý z článků tohoto triumvirátu má jinou roli, ale společného zákazníka. Co se stane, když chybí provázanost, sdílený kontext nebo si zúčastněné týmy nepředají klíčové informace? V prezentaci se podíváme na konkrétní příklady z praxe, kdy kreativní kampaně narazily na realitu, a podíváme se na tipy, jak lépe propojit agentury, klienty a front-line týmy. Protože zákazník neposuzuje nápad, ale celou zkušenost.
;