DOTAZNÍK:
Životní motto?
„Pro nás je dobré jen to nejlepší.“
Největší profesní úspěch?
Všechny realizované projekty se spokojeným klientem a zapálenými kolegy.
Jak dlouho „žijete“ s kontaktními centry?
31 let
Z čeho jste se nejvíc poučil?
Každý den přináší nějaké poučení
Jak se bráníte stresu a vyhoření?
Technik je více a ne vždy fungují všechny. Je potřebné si zachovávat odstup a nadhled. Neb jak praví české přísloví: „Žádná kaše se nejí tak horká, jak se uvaří.“
Co děláte, když nepracujete?
Rodina, lukostřelba, včelaření.
V panelové diskusi se potkají zástupci interních a externích kontaktních center a budou předávat své zkušenosti z prolínání a ze spolupráce obou světů. Zaměří se především na očekávání obou stran a co třeba udělat pro to, aby spolupráce byla úspěšná, pokud možno dlouhodobá a obě strany byly spokojené.
;