Stephen Loynd
Digital Transformation Practice, Frost and Sullivan
Stephen má více než patnáctileté analytické, marketingové a obchodní zkušenosti v oblasti kontaktních center. Je odborníkem je na nové trendy v cloudové komunikaci. Zkušenosti nasbíral v mnoha odvětvích, kde spolupracoval s nejvyšším managementem v oblasti péče o zákazníka, business proces outsourcingu a globálních zdrojů. Pracoval v řadě významných organizacích: Steam Global Services, IDC, Sakon LLC, MassTrade aj.
Řízení zákaznických zkušeností se rychle mění a firmy musí držet krok s těmito změnami. Ať už se jedná o hlasové nebo digitálně řízené interakce, jedna špatná zkušenost může stát společnost koncového zákazníka a špatnou pověst. V prezentaci mezinárodně známých analytiků Petera Ryana a Stephena Loynda získají účastníci jasný obrázek o příležitostech a výzvách, které na ně čekají v roce 2020 a dále, pokud jde o správu kontaktních center. Klíčová témata budou zahrnovat vyvíjející se obchodní modely, praktičnost nových technologií a to, co bude zítra hledat spotřebitel.
;